FAQ – Często zadawane pytania

FAQ – Często zadawane pytania

Pytania dotyczące firmy:

 

1.) Gdzie mieści się wasza firma?

Siedziba firmy znajduje się na ul. Krasickiego 2, 98-400 Wieruszów.

 

2.) Czy na miejscu mogę obejrzeć meble?

Niestety, ale nie prowadzimy sklepu stacjonarnego ani showroom’u. Obejrzenie mebli na żywo nie będzie możliwe. Dodatkowo na naszej stronie internetowej znajduje się kilkaset mebli w wielu wariantach. Umieszczenie wszystkich w jednym miejscu wymagałoby ogromnej przestrzeni.

 

3.) Czy na pewno otrzymam zamówienie?

Tak, nasza firma działa od 2016 roku. Gdybyśmy pobierali pieniądze od Klientów, a następnie nie realizowali zamówień to już dawno Panowie w niebieskich mundurach skutecznie wyjaśniliby nam, że tak nie wypada.

 

Pytania dotyczące płatności:

 

1.) Kiedy muszę wpłacić zadatek, a kiedy nie jest on wymagany?

W przypadku zamówień mebli twardych jak szafa, komoda, regał zadatek nie jest wymagany. Możesz zamówić szafę i zapłacić całość przy odbiorze o ile wartość Twojego zamówienia nie przekroczy 5000 zł. W przypadku, gdy Twoje zamówienie przekroczy kwotę 5000 zł wtedy wymagamy wpłaty kwoty powyżej limitu pobrania. Przykład: Twoje zamówienie opiewa na kwotę 5700 zł. W takim wypadku 700 zł to minimalny zadatek jaki musisz wpłacić, by zamówienie trafiło do realizacji. W przypadku mebli tapicerowanych kwota zadatku wynosi 30% wartości zamówienia. Wyjątkiem są meble z kolekcji Scandik, gdzie zadatek nie jest wymagany (nie dotyczy przekroczenia limitu pobrania 5000 zł opisany powyżej).

 

2.) Dlaczego muszę wpłacić zadatek?

Zadatek jest pobierany w przypadku mebli, które są realizowane w celu indywidualnego zaspokojenia potrzeb Konsumenta. Narożnik, kanapa czy fotel wykonany w wybranej tkaninie to produkt na indywidualne zamówienie. Z tego powodu wpłata zadatku jest potwierdzeniem chęci kupna mebla.

 

3.) Czy mogę kupić meble na raty?

Tak, istnieje taka możliwość. W tym celu należy wybrać jako sposób płatności „Przelewy24”. Po złożeniu zamówienia zostaną Państwo przekierowani na platformę Przelewy24.pl, gdzie jedną z form płatności będą raty.

 

4.) Czy są dostępne raty 0%?

Tak, aby skorzystać z rat 0% należy złożyć wniosek w Alior Bank. Więcej o ratach 0% znajdą Państwo w tym artykule.

 

5.) Jakie jest oprocentowanie rat?

DMSM.pl nie jest pośrednikiem finansowym. Pośrednikiem finansowym jest platforma Przelewy24.pl. DMSM.pl nie będąc pośrednikiem finansowym nie jest w stanie udzielić odpowiedzi dotyczących wysokości oprocentowania, sposobu weryfikacji analizy kredytowej.

 

6.) Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie z płatnością ratalną?

Zamówienia z płatnością ratalną można złożyć tylko poprzez sklep internetowy. W pozostałych przypadkach można złożyć zamówienie telefonicznie.

7.) Czy jeśli anuluję zamówienie to zadatek przepada?

Tak, jeśli Państwa zamówienie dotyczyło mebla wykonywanego na indywidualne zamówienie wtedy zadatek nie jest zwrotny. Natomiast w takiej sytuacji zalecamy kontakt telefoniczny, by sprawdzić na jakim etapie znajduje się zamówienie.

 

8.) Czy mogę zapłacić kartą, BLIK-iem u kierowcy?

Niestety, ale płatności za pobraniem są przyjmowane wyłącznie gotówkowo.

 

Pytania dotyczące dostawy

 

1.) Jaki jest realny czas realizacji?

Czas realizacji jest podany dla każdego produktu w ofercie. Nie gwarantujemy krótszych terminów niż te podane w ofercie. Natomiast może się zdarzyć, że zamówienie zostanie doręczone szybciej. Przed złożeniem zamówienia można skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie, by potwierdzić czas realizacji.

 

2.) Chcę złożyć zamówienie z wniesieniem oraz montażem. W jaki sposób mogę to zrobić?

Niestety, ale na obecną chwilę nie oferujemy usługi wniesienia oraz montażu.

 

3.) Czy ktoś powiadomi mnie o dostawie?

Tak, najpóźniej dzień przed przyjazdem poinformujemy o terminie dostawy oraz szacowanym przedziale godzinowym.

 

4.) Czy mogę wybrać dzień dostawy lub przedział godzinowy?

Niestety, ale nie jest to możliwe. Dostawa mebli najczęściej odbywa się podczas trasy dostawczej, gdzie punkty są po kolei po sobie. Dostawa na konkretny dzień lub przedział godzinowy nie jest gwarantowana. Natomiast mogą Państwo wpisać tę informację w polu „Uwagi”. Informacja zostanie przekazana do przewoźnika lecz nie jest to gwarancja dostawy w wybranym terminie.

 

5.) W jakich dniach oraz godzinach rozwozicie meble?

Dostawy odbywają się w dni robocze w godzinach 6-23.

 

6.) Czy jeśli kupuję kilka mebli to płacę za dostawę raz czy za każdy mebel osobno?

W dmsm.pl dostawa mebli jest bezpłatna. Niezależnie ile mebli zostanie zamówione to dostawa odbywa się bezpłatnie.

 

7.) Czy doręczacie meble za granicę? Do Niemiec, Czech, Wielkiej Brytanii?

Niestety, ale doręczamy meble tylko na terenie Polski. Natomiast mogą Państwo zamówić meble z odbiorem osobistym i podstawić swój transport lub kierowcę.

 

8.) Mam swojego busa i chciałbym osobiście odebrać meble, czy jest to możliwe?

Tak, istnieje taka możliwość. Odbiory osobiste są możliwe z adresu: Ul. Krasickiego 2, 98-400 Wieruszów. WAŻNE! Przed przyjazdem koniecznie poinformuj nas minimum dzień wcześniej. Pamiętaj! Nie wszystkie meble są dostępne od ręki, dlatego wcześniej złóż zamówienie w sklepie internetowym, mailowo lub telefonicznie.

 

9.) Kiedy otrzymam zamówienie?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość mailową z linkiem do śledzenia statusu. O terminie dostawy informujemy dzień przed przyjazdem.

 

10.) Co jeśli nie odbiorę mebla?

Każda dostawa jest potwierdzana telefonicznie. Możesz odmówić dostawy podczas informowania o terminie dostawy. Wtedy zostanie wyznaczony nowy termin podczas kolejnej trasy dostawczej. W przypadku, gdy nie odebrałeś mebla, a potwierdziłeś termin dostawy wtedy możesz zostać obciążony kosztami ponownej dostawy.

 

Pytania dotyczące zamówień

 

1.) Czy mogę zwrócić zamówienie?

Tak, istnieje taka możliwość o ile produkt nie został wykonany na indywidualne zamówienie np. narożnik w konkretnej tkaninie, a także produkt jest nowy i nieużywany. W przypadku, gdy chcesz zwrócić meble twarde to nie mogą być one zmontowane.

 

2.) Czy mogę zmienić produkt? Rozmiar, kolor, przekrój?

Ze względu na seryjny charakter produkcji zmiany w meblach nie są możliwe. Wykonalne są zmiany, które nie wpływają na konstrukcje jak np. dodatkowa półka. Pamiętaj jednak, że wybierając dodatkową półkę musisz ją samodzielnie zmontować np. na kątowniki. W przypadku mebli twardych zmiana koloru nie jest możliwa. W przypadku mebli tapicerowanych taką zmianę należy skonsultować z nami przed zakupem. Zmiana tkaniny może wiązać się ze zmianą ceny produktu.

 

3.) Jak złożyć zamówienie?

Wystarczy wybrać dowolny produkt z naszej oferty, kliknąć Kup teraz lub Dodaj do koszyka oraz podać pozostałe dane zamówienia jak np. dane do FV, sposób płatności, adres dostawy.

 

4.) Czy jest możliwe zamówienie ekspresowe? Pilnie potrzebuje mebli!

W celu weryfikacji zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego. Wskażemy jakie meble są dostępne na magazynie. Pamiętaj, że większość mebli jest wykonywana pod konkretne zamówienie. Od ręki mogą być dostępne wybrane meble w określonych kolorach lub tkaninach.

 

5.) Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?

Tak, można złożyć zamówienie telefonicznie pod numerem 535006262 lub mailowo pod adresem kontakt@dmsm.pl Przed złożeniem zamówienia zapisz nazwę wybranego produktu. Składając zamówienie mailowo koniecznie podaj: Imię, nazwisko, adres dostawy, numer kontaktowy, wybrany produkt oraz jego wariant, a także wybrany sposób płatności.

 

6.) Zmieniłem zdanie i chcę zmienić zamówienie. Czy to możliwe?

Zależy to od wybranego produktu oraz etapu realizacji. Jeśli chcesz zmienić produkt w dniu złożenia zamówienia lub kolejnego dnia roboczego to nie powinno być problemu. Skontaktuj się z nami telefonicznie 535006262 lub mailowo na adres kontakt@dmsm.pl

 

7.) Kupuję kilka mebli, czy dostanę rabat?

Tak, możesz skorzystać z kodu rabatowego MULTIDMSM który uprawnia Cię do rabatu w wysokości 5% wartości zamówienia. W przypadku, gdy chcesz złożyć duże zamówienie na kilkanaście mebli lub chcesz podjąć stałą współpracę to skontaktuj się z nami telefonicznie na numer 535006262 lub na adres kontakt@dmsm.pl

 

8.) Czy jest możliwość wysłania próbki tkaniny?

Tak, lecz w pierwszej kolejności oferujemy zdjęcia tkanin w wyższej rozdzielności. Próbki tkanin są dostępne, a w celu otrzymania próbki należy pokryć koszt kuriera – 19 zł. Ważne! Tkanina nawet tej samej firmy i w tym samym odcieniu może się minimalnie od siebie różnić. Materiały z innych serii produkcyjnych mogą nie być identyczne, dlatego próbka materiału może nie odzwierciedlać w 100% koloru. Nie jest możliwe wysłanie próbki materiału mebli twardych.

 

9.) Czy kolor i wygląd mebla będzie się różnił „na żywo”?

Dokładamy wszelkich starań, by zdjęcia prezentowanych mebli możliwie najlepiej oddawały ich wygląd. Natomiast ze względu na rodzaj oraz ustawienia monitora kolor może się delikatnie różnić. Wpływ na postrzeganie kolorów może mieć również oświetlenie np. Jeśli ustawisz białą komodę w pomieszczeniu z niebieskimi ścianami to możesz odnieść wrażenie, że komoda wpada w odcienie niebieskiego. W ciemnym oświetleniu szary kolor może wydawać się grafitowy.

Pytania dotyczące reklamacji

 

1.) Czy meble są objęte gwarancją?

Tak, każdy mebel został objęty gwarancją 2-letnią.

 

2.) W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?

Zrób zdjęcia uszkodzeń, opisz problem i wyślij zgłoszenie na adres kontakt@dmsm.pl Pamiętaj, że w zgłoszeniu musi się znaleźć imię i nazwisko osoby zamawiającej oraz aktualny adres, pod którym znajduje się mebel. W zgłoszeniu możesz wpisać informację o preferowanym przez Ciebie sposobie rozpatrzenia reklamacji.

 

3.) Wysłałem reklamację. Kiedy dostanę odpowiedź?

Zwykle rozpatrujemy zgłoszenia w ciągu 2-3 dni roboczych. Natomiast czasem niektóre zgłoszenia mogą wymagać więcej czasu. Maksymalny czas w jakim otrzymasz odpowiedź wynosi do 14 dni. W trakcie podejmowania decyzji reklamacyjnej możesz zostać poproszony o przesłanie dodatkowych zdjęć lub udzielenie dodatkowych informacji.

 

4.) Mam Wasz mebel, ale jest już po gwarancji. Czy możecie mi pomóc?

Zawsze staramy się pomóc. Nie ukrywaj przed nami, że mebel jest po gwarancji. Zapisz tę informację w zgłoszeniu. Postaramy się pomóc np. poprzez realizację reklamacji po kosztach lub w zamian za pokrycie kosztów transportu. Na pewno nie zostawimy Cię samego.

 

5.) Czy mogę dostać rabat zamiast naprawy?

Jest to możliwe. W zgłoszeniu zapisz informację o preferowanym sposobie rozpatrzenia zgłoszenia. Pamiętaj! Taka możliwość istnieje lecz nie zawsze jest ona możliwa. Czasem możemy nie zaakceptować takiego rozwiązania, gdyż znając mebel będziemy pewni, że w danej sytuacji konieczna jest naprawa.

 

Inne pytania

 

1.) Czy macie jakieś promocje?

Tak, sprawdź zakładkę „Promocje” oraz śledź nasze social media. W naszym sklepie są dostępne kody rabatowe i promocje czasowe. Możesz również skontaktować się z nami, a my wskażemy Ci najatrakcyjniejsze obecnie promocje.

 

2.) Czy montaż jest trudny?

To zależy od indywidualnego doświadczenia oraz wiedzy. Dla jednych złożenie szafy przesuwnej będzie sposobem na przyjemne popołudnie, a dla innych montaż narożnika będzie wyzwaniem. Trudno ocenić jednoznacznie, lecz każdy mebel posiada instrukcję montażu, która w prosty sposób tłumaczy jak krok po kroku złożyć mebel. W razie problemów skontaktuj się z nami – pomożemy!

 

3.) W jaki sposób otrzymam dowód zakupu?

Paragony, faktury są wysyłane elektronicznie, dlatego upewnij się, że podałeś właściwy adres mailowy.

 

4.) Nie otrzymałem instrukcji montażu. Co robić?

Instrukcje montażu znajdują się w paczkach, a także w formie naklejki z kodem QR. Zeskanuj kod QR i pobierz instrukcję. Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo, by otrzymać instrukcję montażu.

 

5.) Czy odbierzecie moje stare meble?

Niestety, ale nie odbieramy i nie utylizujemy używanych mebli.